Κατά την παρακολούθηση της εκπομπής Παρθένα Ζωή από το κανάλι Ant1 τη 21/2/18 η ώρα 7:30μ.μ κατέγραψα τις εξής διαφημίσεις:
Πρίν:
Ομάδα: Ειρήνη Ιωάννου, Ελισάβετ Ανδρέου
Πρίν:
- Magic retouch της L'oreal paris
- Coca-cola
- Comfort gold
- Physiomer express
- Vox Lysopaine
- Lipton tea
- Schwarzkopf
Κατα την διάρκεια:
- Schwarzkopf
- Nestle farine lacte
- Lays chips
- Vepo cheece
- Schwarzkopf
- Kinder bueno
- Colgate
- Always
- Ant1radio
Μετά:
- Volkswagen
- Philaderphia
- Universal life
- Pizza hut
- Every day fresh
- Nestle Lion
- Vepo cheece
Ανάλυση διαφημίσεων:
- Τα περισσότερα προιόντα απευθίνονται σε γυναίκες.
- Τα προιόντα απευθίνονται σε όλες τις ηλικιακές ομάδες, με εξαίρεση κάποια που είναι για ενήλικες γυναίκες που κάνουν δουλειές όπως το Comfort για παράδειγμα.
- Τα προιόντα απευθίνονται στην μεσαία και πάνω οικολνομική τάξη.
- Δεν απευθίνονται απαραίτητα σε κάποιο μορφωτικό επίπεδο.
- Δεν έχει σημασία πιστεύω, σε ποια γεωγραφική περιοχή απευθίνονται τα προιόντα.
- Το πιθανότερο, ότι για μένα είναι πολύ σημαντική η καθαριότητα του σπιτιού όπως και η φροντίδα της οικογένειας μου.
- Υπήρχε μόνο μια διαφήμιση για άλλο πρόγραμμα, το ( ant1 radio). To συγεκριμένο ραδιόφωνο το ακούω καθημερινά το πρωί στο αυτκίνητο που πηγαίνω πανεπιστήμιο.
Συμπερασματικά, από την πιο πάνω ανάλυση φαίνεται ότι ίσως την συγκεκριμένη σειρά που έχω δει να την παρακολουθούν περισσότερες γυναίκες αφού είναι αισθηματική κομεντί και για αυτό το λόγο τα περισσότερα προιόντα απευθίνονται σε αυτές.Ακόμη βλέπουμε επανάληψη διαφήμισης των προιόντων αυτών. Θεωρώ , πώς οι διαφημίσεις αυτές δεν είναι καθόλου τυχαίες και δικαιολογημένα παίζονται την συγκεκριμένη στιγμή ώστε να έχουν απήχηση στο target group τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου