Παιδεία στα μέσα (διαφημίσεις)
Στο εργαστήριο εξοικειωθήκαμε με το διαδικτυακό περιβάλλον "Το κρυμμένο μήνυμα των διαφημίσεων" για ανάπτυξη δεξιοτήτων παιδείας στα μέσα (ειδικά σε διαφημίσεις) για μαθητές Στ΄ δημοτικού
ΟΜΑΔΑ: Μαρίνα, Ειρήνη, Χριστιάνα Ξ.
Αρχή 1η: εργαλεία-τεχνικές που χρησιμοποιούν οι κατασκευαστές τηλεοπτικών μηνυμάτων: έντονος φωτισμός, πλούσια χρώματα, μουσική, τοποθέτηση/ γωνίες κάμερας, κοντινά/ μακρινά πλάνα, ηχητικά εφφέ, γρήγορες σκηνές.
Στο εργαστήριο εξοικειωθήκαμε με το διαδικτυακό περιβάλλον "Το κρυμμένο μήνυμα των διαφημίσεων" για ανάπτυξη δεξιοτήτων παιδείας στα μέσα (ειδικά σε διαφημίσεις) για μαθητές Στ΄ δημοτικού
ΟΜΑΔΑ: Μαρίνα, Ειρήνη, Χριστιάνα Ξ.
Αρχή 1η: εργαλεία-τεχνικές που χρησιμοποιούν οι κατασκευαστές τηλεοπτικών μηνυμάτων: έντονος φωτισμός, πλούσια χρώματα, μουσική, τοποθέτηση/ γωνίες κάμερας, κοντινά/ μακρινά πλάνα, ηχητικά εφφέ, γρήγορες σκηνές.
- Στη διαφημιση που είδαμε προσέξαμε ότι υπάρχει έντονος φωτισμός, πλούσια χρώματα, χαρούμενη μουσική, γρήγορες σκηνές,ιδιαίτερη τοποθέτηση της κάμερας και ηχητικά εφφέ.
- Αρχή 2η Οι δύο διαφορετικοί τρόποι ζωής που παρουσιάζονται στην διαφήμιση είναι η παρουσία μιας γυναίκας που της αρέσει να περιποιείται τον εαυτό της χαλαρώνοντας στα καταστήματα Beauty-line, σε αντίθεση με τον άντρα της όπου χαρακτηρίζει την χαλάρωση με την παρακολούθηση ποδοσφαίρου πίνοντας μπύρα. Ο διαφημιστής έχει επιλέξει τους συγκεκριμένους χαρακτήρες για να προβάλει την αντίθεση των δύο φύλων.
- Αρχή 3η: Ο διαφημιστής με αυτή την εικόνα θέλει να δείξει τις μεγάλες και γνωστές εταιρείες (brands) που ΄΄ελέγχουν΄΄ το κόσμο. Απο μικρή ηλικία είναι αδύνατο κάποιος να μην δέχεται εστο και ένα ερέθισμα απο τις επώνυμες εταιρείες.
- Αρχή 5η: Οι ομοιότητες των τριών διαφημίσεων είναι ότι διαφημίζουν το Jumbo με χιουμοριστικό τρόπο σχολικά προϊόντα. Οι διαφορές τους είναι ότι η μία είναι αφίσα, η άλλη τηλεοπτική και η τρίτη είναι ραδιοφωνική.
Ποια η κριτική σας για το διαδικτυακό περιβάλλον "Το κρυμμένο μήνυμα των διαφημίσεων" για ανάπτυξη δεξιοτήτων παιδείας στα μέσα (ειδικά σε διαφημίσεις) για μαθητές Στ΄ δημοτικού;
Πιστεύουμε πως βοηθά τους μαθητές να αναπτύξουν την κριτική τους σκέψη ως προς τη διαφήμιση, να μάθουν να είναι παρατηρητικοί και επίσης βοηθά να μην επηρεάζονται απο τις διάφορες διαφημίσεις που βλέπουν ή ακούν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου